ImgBurn: ابزاری برای مدیریت و کپی دیسک‌های نوری

مطمئنا تاکنون با ابزار هایی مانند Nero Burning Rom برای ریختن اطلاعات روی دیسک‌های نوری و یا CloneCD برای Image گرفتن از دیسک‌های نوری‌تون استفاده کردید. همون‌طور که میدونید این نرم‌افزارها پولی هستند و خوب ما هم در این‌جا اعلام کردیم که سعی میکنیم برای نرم‌افزارهای پولی جایگزین‌های مناسب معرفی کنیم تا کمی بهتر زندگی کنیم(در این‌جا در این باره توضیح داده‌ام.). از همان زمان و حتی قبل از آن من به دنبال جایگزینی مناسب و رایگان برای نرم‌افزار CloneCD بودم و پس از مدتی تلاش( ولی نه به‌طور پیوسته) جایگزینی مناسب و کاربردی برای این نرم‌افزار پیدا کردم که در کمال تعجب متوجه شدم که این نرم‌افزار می‌تواند نیاز روزمره ما به ریختن اطلاعات رو دیسک‌های نوری را هم برطرف کند. نام این نرم‌افزار ImgBurn است. با کمک این نرم‌افزار می‌توانید از دیسک‌نوری خورد Image بگیرید، اطلاعاتی رو آن بریزید و یا مستقیما Imageی رو‌ی آن بریزید.

مهم‌ترین نکته درمورد این نرم‌افزار این است که این نرم‌افزار رایگان است! پس از دانلود نرم‌افزار از سایت خود نرم‌افزار و نصب آن با صفحه‌ای مانند صفحه‌ی روبرو مواجه می‌شوید:

همان‌طور که می‌بینید این نرم‌افزار محیط کاربری ساده‌ای دارد و شما به سادگی می‌توانید از آن استفاده کنید.

آیا شما از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اید؟ آیا در استفاده از آن با مشکلی بر‌خورده‌اید؟ آیا نرم‌افزار دیگری برای این کار می‌شناسید؟ دیدگاه‌های خود را بیان کنید!

0 دیدگاه در “ImgBurn: ابزاری برای مدیریت و کپی دیسک‌های نوری

  1. جالبه که این نرم افزار با این که رایگانه ولی یکی از استفاده های معروفش برای کپی کردن بازی های Xbox 360 است.(اگر اسمشو سرچ کنی می بینی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *