نویسندگی میهمان در «دو برنامه‌نویس»

از این پس، شما نیز می‌توانید برای «دو برنامه‌نویس» بنویسید. در این وب‌نوشته، شیوه‌ی نوشتن و ارسال نوشته‌ها برای دو برنامه‌نویس نیز یاد شده است.

ویرایش:‌ درباره‌ی نویسندگی مهمان در وب‌نوشت «دو برنامه‌نویس»، اینجا را هم بخوانید!

با توجه به رأی‌گیری‌ای که درباره‌ی نویسنده‌ی مهمان در وب‌نوشت انجام پذیرفت (که ۸۵ درصد با نویسنده‌ی مهمان موافق بودند)، و با توجه به این‌که به فصل آزمون‌ها نزدیک‌تر می‌شویم (ما سه نفر به دلیل این‌که دانش‌آموزیم، کمتر می‌توانیم وب‌نوشت را به روز کنیم)، تصمیم گرفته شد که از این پس، «دو برنامه‌نویس» نویسنده‌ی میهمان بپذیرد.

طبیعی است ما از کسانی که در وب‌نوشت‌های دیگر یا نشریه‌ها یا … مطالبی نوشته‌اند استقبال می‌کنیم. از این دسته از افراد درخواست می‌کنیم که در صورتی که فکر می‌کنند می‌توانند برای «دو برنامه‌نویس» نوشته‌هایی بنویسند که با جهت فعلی آن (حداقل کمی) مربوط باشد، برای «دو برنامه‌نویس» بنویسند.

همچنین «دو برنامه‌نویس» از کسانی که تا به حال برای وب‌نوشت‌ها یا نشریه‌ها دست به قلم نشده‌اند، اما فکر می‌کنند که می‌توانند از پس این‌کار بر بیایند نیز استقبال می‌کند.

توجه داشته باشید که «دو برنامه‌نویس» در قبول یا رد پیشنهاد‌ها مختار است. از این رو، توصیه می‌کنم اگر فکر می‌کنید موضوع نوشته‌ی شما با نوشته‌های فعلی «دو برنامه‌نویس» تفاوت دارد، نخست موضوع پیشنهادی خود را با ما از راه این فرم در میان بگذارید. (ولی همچین سخت هم نمی‌گیریم! ;-) )

شیوه‌ی نگارش و ارسال نوشته‌ها: برای نگارش نوشته، باید متن نوشته‌ی خود را به همراه عکس‌ها در یک فایل Word برای ما بفرستید. همچنین بهتر است عکس‌های به کار رفته را همچنین در یک فایل فشرده (zip) نیز بفرستید.

دو فایل Word و zip را ضمیمه‌ی ایمیلی کنید و آن‌را برای ما به نشانی زیر بفرستید:

پس از بررسی و شاید ویرایش نوشته‌ی شما، آن نوشته با نام خودتان در «دو برنامه‌نویس» قرار خواهد گرفت. (بنابراین فراموش نکنید که نام خود را هم برایمان بفرستید ;-) )

0 دیدگاه در “نویسندگی میهمان در «دو برنامه‌نویس»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *