دور دوم مسابقات برنامه‌نویسی بیان

شرکت بیان سال قبل اقدام به برگزاری مسابقات برنامه‌نویس در دو گروه دانش‌آموزی و آزاد نمود. امسال این شرکت دوباره اقدام به برگزاری مسابقات برنامه‌نویسی نموده. که به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد به این صورت که در مرحله‌ی نهایی رقابت بین برنامه‌نویسی ایرانی با برنامه‌نویسان برجسته‌ی غیرایرانی خواهد بود.

از ویژگی این مسابقات آزاد بودن زبان برنامه‌نویسی بوده که باعث جذب کاربران بیش‌تری می‌شود و کاربران می‌توانند مهارت برنامه‌نویسی خود را با دیگران بسنجند. البته این نکته مهم است که در مسابقات برنامه‌نویسی دانش برنامه‌نویسی درصد کمی از موفقیت را تامین می‌کند و درصد زیادی به مهارت شما در حل مسائل بستگی دارد.

این مسابقات به صورت‌ برخط در مرحله‌ی اول و دوم و به صورت حضوری در مرحله‌ی سوم صورت می‌گیرد. برخط بودن مسابقات به جذب بیش‌تر برنامه‌نویسان سراسر کشور کمک می‌کند. برای اطلاع بیش‌تر و ثبت‌نام می‌توانید به contest.bayan.ir مراجعه کنید. اگر سال قبل در این مسابقات شرکت نکرده‌اید بهتر است این نوشته را مطالعه کنید. برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

پی‌نوشت: در مسابقات سال قبل من، مهدی و محمد توانستیم تا مرحله‌ی دوم پیش برویم و اکانت bayanbox و blog.ir از جوایز این مسابقه بود. بد نیست نگاهی به جوایز آنهم بیاندازید!

0 دیدگاه در “دور دوم مسابقات برنامه‌نویسی بیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *