فیلم امروز: Inception (بدون برابرنهاد چون تلقین به فیلم نمی‌خوره!)

Inception به نظر من یکی از بهترین فیلم‌های یکی از بهترین کارگردان‌های دنیاست. کریستوفر نولان که قبل از این فیلم Batman Begins (باز هم بدون برابر نهاد)، The Dark Knight و فیلم‌های دیگه‌ای مثل Memento رو کارگردانی کرده از نظر من یکی از بهترین کارگردان‌های دنیاست.

قرار نبود Inception روی معرفی کنم چون تقریبا برام واضح بود که هرکس که یه‌ذره فیلم دیده باشه حتما این فیلم رو هم دیده ولی چند روز پیش مسعود فاطمی (مدیر سایت یک ادمین) اعتراف کرد که این فیلم رو ندیده و من با کمال تعجب برای این‌که دیگه کسی باقی نمونده باشه که این فیلم رو ندیده باشه اون رو معرفی می‌کنم که برید ببینید.

واقعا توضیح دادن داستان فیلم سخته ولی تئوری کلی اینه که یه دستگاهی وجود داره که یک‌سری از افراد به کمک اون یک دنیا رو در ذهن‌شون شبیه‌سازی می‌کنن و ضمیر ناخودآگاه فرد رو در حالت خواب وارد اون دنیا می‌کنن و از فرد اطلاعات شخصی‌ش رو می‌دزدن.

این فیلم برنده‌ی ۴ اسکار در رشته‌های بهترین فیلم‌برداری، بهترین ویرایش صدا، بهترین تدوین صدا و بهترین جلوه‌های ویژه شده و در رشته‌های بهترین کارگردانی هنری، بهترین موسیقی متن (هانس زیمر)، بهترین فیلم سال (کریستوفر نولان و اما توماس) و بهترین فیلم‌نامه (کریستوفر نولان) نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده بود.

سلیقه‌ی شخصی من این بود که موسیقی متن Social Network لیاقت‌ش از Inception کم‌تر بود. ولی داوران نظر دیگه‌ای داشتن…

تورنت این فیلم رو می‌تونید در این‌جا پیدا کنید و برای دانلود مستقیم از تورنت از این نوشته استفاده کنید.

Inception-Top-Wallpaper-Sohan-SuragInception-Wallpaper-inception-2010-12396931-1440-900Inception-Widescreen-Wallpaper-1920x1200-2

 

5 دیدگاه در “فیلم امروز: Inception (بدون برابرنهاد چون تلقین به فیلم نمی‌خوره!)

  1. قبل از صحبت درباره فیلم، می‌خوام بگم خیلی خوشحالم که می‌بینم این وبلاگ، مدیران خیلی خیلی جوونی داره. من همیشه سر کلاس‌هام به دانشجوهام می‌گم که یکی از فاکتورهای موفقیت‌تون در دانشگاه و مخصوصاً در دوره تحصیلات تکمیلی، آشنایی نسبتاً خوب با کامپیوتر و اینترنت هستش. خیلی خوشحالم که شماها به طور حرفه‌ای، این فاکتور رو دنبال می‌کنید.
    در مورد فیلم باید بگم که فیلم رو از تلویزیون دیدم و اعتراف می‌کنم یکی از پیچیده‌ترین فیلم‌هایی بوده که تا حالا دیدم. با وجود امتیاز بالای فیلم در Imdb، با سلیقه من زیاد جور نبود.
    و اما در آخر، با توجه به گذاشتن لینک تورنت فیلم و بحث کپی‌رایت، دوست دارم توجه‌تون رو به این پست از وبلاگم جلب کنم.

    1. خوب همون‌طور که گفتید بحث کپی‌رایت واقعا پیچیده‌ست. خیلی وقت پیش ما هم توی دو برنامه‌نویس به بحث کپی‌رایت نرم‌افزار پرداختیم و هنوز هم گاهی نرم‌افزارهای رایگان جایگزین رو توی دو برنامه‌نویس معرفی می‌کنیم. اما در مورد فیلم و موسیقی یکی دیگه از بحث‌هایی که وجود داره اینه که برای این محصولات جایگزین رایگان وجود نداره! و حتی امکان خریدش در ایران هم وجود نداره و تنها راه موجود شکستن قانون کپی‌رایته.

    2. پیشنهاد می‌کنم این فیلم رو با زبان اصلی ببینید. به‌نظر من از دوبله قابل‌فهم‌تره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *