آپدیت جدید افزونه‌ی Jadi2 و افزونه‌ی CE93 Oracle Mirror برای دست‌رسی به داکیومنت‌های جاوا بدون نیاز به … که یادم رفته بود دربارش بنویسم

حدود یک ماه پیش با یکی از بچه‌های دانشکده‌ی کامپیوتر، افزونه‌ی CE93-Oracle رو نوشتیم. یکی از دوستان زحمت بخش وب‌ش رو کشید که وقتی به oracle.ce93.ir می‌رید، محتویات docs.oracle.com رو نشون بده و oracle.ce93.ir/a هم محتویات docs.oracle.com/a رو نشون بده.

و من هم اول می‌خواستم از کدهای Jadi2 برای اون استفاده کنم که دیدم یک‌سری مشکل فنی داره و امکان‌پذیر نیست. اگه یادتون باشه گفتم در نسخه‌ی بعدی Jadi2 یه کاری می‌کنم که عکس‌هایی که توی jadi.net هستن رو هم خود کروم از jad2.undo.it لود کنه. برای این کار لازمه هر request رو چک کنیم و اگر مال ما بود، (ینی با jadi.net یا freekeyboard.net شروع می‌شد) رو به jadi2.undo.it ری‌دایرکت کنه.

پس از چند ساعت تلاش شبانه، اون شب تونستم راه خوبش رو پیدا کنم و تا فرداش افزونه‌ی CE93-Oracle آماده شد ولی آپدیت جدید Jadi2 به تعویق افتاد. ۸ روز پیش دوباره تلاشی کردم برای درست کردنش که به دلیل حوصله نداشتن متوقف شد و امروز با وجود این‌که حوصله نداشتم، چون برنامه‌نویسی حس خوبی به آدم می‌ده و پروژه‌ی اصلی‌ای که این روزها دارم روش کار می‌کنم هم به دلیل زیاد روش کار کردن خسته‌کننده شده برای چند ساعت، تصمیم گرفتم که بجای اتلاف وقت، جادی۲ رو درست کنم که حالا آمادست :)

در پایان هم لینک‌های چیزهایی که بالا معرفی کردم:

کد افزونه‌ی CE93 Oracle Mirror

خود افزونه‌ی CE93 Oracle Mirror

کد افزونه‌ی Jadi2

افزونه‌ی Jadi2

پی‌نوشت: این چند روزه، برنامه‌نویسی باعث شده من لذت‌بخش‌ترین روزهای این چند سال رو تجربه کنم. بخش زیادیش رو هم مدیون مایکروسافت هستم با پلت‌فرم معرکه‌ی دات‌نت.

3 دیدگاه در “آپدیت جدید افزونه‌ی Jadi2 و افزونه‌ی CE93 Oracle Mirror برای دست‌رسی به داکیومنت‌های جاوا بدون نیاز به … که یادم رفته بود دربارش بنویسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *