فیلم امروز: The Help (خدمتکار)

این چندسال فیلم‌های جالبی در مورد شرایط سیاه‌پوستان توی آمریکا ساخته شدن. از Django Unchained که سال‌های برده‌داری آمریکا را به تصویر می‌کشد (و در روزهای آینده به آن هم می‌پردازیم) تا داستان تلاش لینکلن برای لغو قانون برده‌داری و The Help که دوران پس از آن که سیاه‌پوستان شهروندان درجه دو آمریکا بودند را به تصویر می‌کشد.

The Help داستان خدمتکاران سیاه‌پوستی است که کودکان سفیدپوست را بزرگ می‌کنن و در این میان دختر سفیدپوستی تلاش می‌کند تا وضعیت بد سیاه‌پوستان را به مردم کشور نشان دهد. و در این میان دوستان‌ش تلاش می‌کنند تا سیاه‌پوستان را شهروند درجه دو نگه دارند.

به‌خاطر مشکلات کپی‌رایت نمی‌توانیم لینک دانلود قرار دهیم. تورنت این فیلم با کیفیت ۷۲۰p و کم‌حجم شده را می‌توانید در yify-torrents بیابید. (احتمالا امروز برای دانلود مستقیم از تورنت هم یه نوشته می‌نویسم)

و البته زیرنویس فارسی این فیلم که کاری از امیر طهماسبی (amir_t6262@yahoo.com) هست‌ش رو می‌تونید از این‌جا دانلود کنید. (یادم نیست که زمان‌بندی‌ش تغییر کرده یا نه ولی از نظر زمان‌بندی با تورنتی که بهتون دادم هماهنگه)

help_movie_poster_01

5 دیدگاه در “فیلم امروز: The Help (خدمتکار)

  1. ازین فیلم هایی که نام بردید فقط جانگو رو دیدم. هم زبان اصلی و هم دوبله.
    توی دوبله قشنگ ترین دیالوگ ها رو که به فیلم مزه میداد رو تغییر داده بودن، کلی از قسمت های مهم فیلم رو بریده بودن(مثلا اون خدمتکار سیاه پوسته که مشاور کلوین بود + خواهر کلوین کلا از فیلم حذف شدن)(یا صحنه درگیری و تیر اندازی بعد از کشته شدن دکتر شولتز حذف شده بود).خلاصه فیلم افتضاح شده بود، نه سر داشت نه ته…

  2. من اول دوبله ی “joney English2” رو دیدم که خیلی بامزه بود بعدا که دوبله اش رو توی تلویزیون دیدم واقعا حالم بد شد!
    راستی راستی نسل طلایی دوبله گذشته…
    اگه می تونید اون فیلم رو هم تا چند روز دیگه بذارید. اگرچه مال خیلی وقت پیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *