سه‌گانه‌ی آخر هفته: The Godfather (پدرخوانده)

خوب اول این‌که ترجیح دادم به‌جای این‌که این سه روز به‌صورت جداگانه بخش‌های ۱ تا ۳ پدرخوانده رو بهتون معرفی کنم (همون‌طور که گفتم به احتمال زیاد این بخش به درد فیلم‌بازها نخواهد خورد چون توی آیین‌شون پدرخوانده نقش کتاب مقدس رو بازی می‌کنه!) همه‌ش رو به‌عنوان فیلم آخرهفته‌تون تجویز کنم.

پدرخوانده داستان یک خانواده‌ی مافیاییِ آمریکایی-ایتالیایی در آمریکاست و بازی قدرت در این خانواده و ۴ خانواده‌ی مافیاییِ آمریکایی-ایتالیایی دیگه. اهمیت پدرخوانده از این جهته که اولا دست مافیای آمریکا رو رو کرد و از جهت دیگه یکی از خوش‌ساخت‌ترین فیلم‌هاست و الان هم از محبوب‌ترین فیلم‌ها در لیست ۲۵۰ فیلم برتر IMDB حساب می‌شه.

واقعا اهمیتی نداره که لیست جوایزش رو بگم ولی برای اونایی که علاقه‌مند هستند باید بگم که بخش اول این فیلم برنده‌ی ۳ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین فیلم‌نامه‌ی اقتباسی و بهترین فیلم سال شده و در رده‌بندی IMDB هم دومین فیلم برتر دنیاست.

بخش دوم این فیلم برنده‌ی ۶ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (Robert De Niro که توی Silver Lining Playbook هم در همین نقش نامزد شده بود)، بهترین کارگردانی هنری، بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی متن، بهترین فیلم‌نامه‌ی اقتباسی و بهترین فیلم سال شده و در رده‌بندی هم سومین فیلم برتر ساله.

بخش سوم نامزد ۷ اسکار شده و در رده‌بندی هم قرار نداره ولی بالاخره باید ببینید این بخش رو هم که داستان تموم شه!

تورنت‌ها رو برای بخش اول، بخش دوم و بخش سوم از yify-torrents می‌تونید پیدا کنید و برای دانلود مستقیم از تورنت هم می‌تونید از این نوشته استفاده کنید.

زیرنویس هماهنگ با تورنت بخش اول، بخش دوم و بخش سوم رو هم می‌تونید از بیان‌باکس دانلود کنید.

اگر این مجموعه رو ندیدید شدیدا توصیه می‌کنم که برید ببینم.

آخر هفته‌ی خوبی داشته باشید در ضمن!

wallarc_86739The_Godfather_Part_II_wallpapers_4873

godfather-part-3

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *