میزان ترافیک در حال جابجایی اینترنت خود را تحت کنترل داشته باشید!

شاید اینترنت شما محدودیت حجمی داشته باشد، یا بنا بر دلایل دیگری بخواهید میزان ترافیک در حال جابجایی اینترنت خود را کنترل کنید. با استفاده از نرم افزار رایگان NetSpeedMonitor، می توانید کاملاً بر ترافیک در حال جابجایی و برنامه هایی که از آن استفاده می کنند کنترل داشته باشید.

می توانید این نرم افزار را از سایت سازنده اش دانلود کنید.

یکی از بهترین امکانات این نرم افزار، این است که مقدار ترافیکی که در هر ثانیه جابجا می شود را نمایش می دهد. کافیست پس از نصب برنامه، روی نوار وظیفه (Taskbar) راست کلیک کرده، از قسمت Toolbars، ابزار NetSpeedMonitor را فعال کنید. (به سمت چپ شکل پایین دقت کنید)

همچنین می توانید با راست کلیک بر روی ابزار NetSpeedMonitor (که به Taskbar افزودید) و انتخاب گزینه ی Connections و برداشتن تیک Show unconnected endpoints، برنامه هایی که در حال حاضر به اینترنت متصل شده اند را پیدا کنید!

همچنین اگر هنگام نصب، Logging را فعال کرده باشید، می توانید با راست کلیک بر روی ابزار NetSpeedMonitor و انتخاب Data Traffic ، بر میزان دانلود و آپلود گذشته ی خود دسترسی داشته باشید!

سایر تنظیم ها و آداپتور شبکه ی مورد استفاده (مثل LAN یا وایرلس یا …) هم با راست کلیک بر روی NetSpeedMonitor و انتخاب Configuration میسر است.

و اینکه این نرم افزار کاملاً رایگان است و شما درگیر کرک و ویروس هایی که کرک ها دارند و … نخواهید شد! همچنین از استفاده از نرم افزار رایگان لذت خواهید برد!!

 

دانلود NetSpeedMonitor از سایت سازنده

0 دیدگاه در “میزان ترافیک در حال جابجایی اینترنت خود را تحت کنترل داشته باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *