چشم‌هایت را باز کن


پیش‌پیش‌نوشت: بنیاد کودک به دلایلی دیگه یه سازمان خیریه‌ی قابل اعتماد نیست. بهتره به سازمان‌های دیگه‌ای مثل محک یا سازمان‌های دیگه کمک کنید.


پیش‌نوشت: مدتی بود که می‌خواستم در این زمینه مطلبی بنویسم ولی فرصت آن را پیدا نمی‌کردم تا اینکه  امروز در وب‌نوشت تازه وارد مطلب جالبی دیدم تحت عنوان لطفا به بنیاد کودک کمک نکنید! و فکر می‌کنم که زمانش رسیده که مطلب خود را در این زمینه بنویسم.

… او خدا را دوست داشت. بنده‌ی خوبی بود و خدا هم او را دوست داشت. خدا برای او بهترین ها را می‌خواست٬ اشتباه‌های او را می‌دید٬ آنها را با هزاران نشانه به او نشان داده بود٬ هزاران دلیل؛ اما او متوجه نمی‌شد. تا این‌که شبی خدا یکی از فرشتگانش را پیش او فرستاد. به همراه نامه‌ای برای او:

بیدار شو ای بنده‌ی من. بیدار شو ببین آنچه در پیرامون تو خلق کردم. مخلوقاتم را ببین خوب و بد. به‌جای شنیدن ببین و شنیده ها را باور نکن. باور نکن هر آن‌چه مخلوقات فریب خورد‌ه‌ام می‌گویند. نیازمندانی را ببین که برای منتظر تو هستند. هیچ چیز را باور نکن مگر اینکه برای تو اثبات شده باشد. اما اگر چیزی را دیدی به دنبال آن برو و درمورد آن جستجو کن تا درستی آن بر تو اثبات شود و اگر بر تو اثبات شد به آن عمل کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *