چرا دوبرنامه نویس اینقدر سوت و کور است!

مدتی است که هیچ یک از نویسندگان دوبرنامه نویس هیچ مطلبی نمیزنند و سایت مدتی است که کاملا سوت و کور است. من دوست دارم از طرف هر سه نویسنده دوبرنامه نویس دلیل آن را برای شما بازگو کنم.

1. سمینار 28: هرساله در دبیرستان علامه حلی سمیناری به منظور ارائه پروژه های دانش آموزی دانش آموزان دبیرستان برگزار میگردد. مسئولیت مدیریت و اجرای این سمینار به عهده دانش آموزان پایه دوم دبیرستان می باشد. امسال نیز مانند سالهای قبل مسئولیت اجرایی سمینار به عهده پایه ما میباشد و دوبرنامه نویس نیز خواسته یا نا خواسته درگیر کار های سمینار شده اند که از مهم ترین آن میتوان به سایت سمینار 28 در بخش های داخلی(مربوط به دانش آموزان دبیرستان) و خارجی اشاره کرد.

2. پروژه خامه عسل: پروژه خامه عسل در ابتدای سال توسط مهدی غیاثی و احمدعلی شفیعی تعریف شده و هدف آن بازشناسی نویسه های پارسی به صورت برخط میباشد. با نزدیکتر شدن به سمینار فشار روی مهدی و احمدعلی برای کامل(و کامل تر) کردن پروژه افزایش میابد و باعث میشود که از بعضی کار های دیگر صرفنظر کنند. این دونفر قول میدهند بعد از کم شدن فشار دوباره دوبرنامه نویس را به هدف قبلی خود بازگردانند.

3. افزایش فشار درسی: هر سه نویسنده دوبرنامه نویس دانش آموز هستند و دانش آموز پایه دوم دبیرستان. پس فشار درسی در این دوره قابل انتظار است و باعث میشود تا فعالیت های دیگر خود را کاهش دهند. و اگر دو عامل بالا را نیز با این جمع برنیم میتوان گفت که تقریبا وقتی برای پرداختن به دوبرنامه نویس باقی نمی ماند.

 

با توجه به مطالب بالا تا عید فشار روی دوبرنامه نویس زیاد است. اگر فشار کم شود سعی خودمان را میکنیم تا دوبرنامه نویس را پر بار تر کنیم.

0 دیدگاه در “چرا دوبرنامه نویس اینقدر سوت و کور است!

  1. المپياد رو نگفتى.
    يك دليل ديگه هم اينه كه بايد توازن رعايت بشه. انصافاً آدم انگيزش رو از دست ميده وقتى مي بينه آخرين مطالبى كه نوشته شدن همه مال خودش هستن.
    اختلال در خدمات اينترنتى (مثل HTTPS) هم بى تأثير نيست.
    البته خود من سعى خواهم كرد تا پس از مرحله يك المپياد و مرحله ٢ حلى نت، مقاله هايى چند (!) بدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *