واکنش ها به خبر درگذشت استیو جابز

خبر درگذشت استیو جابز، واکنش هایی را به دنبال داشت.

تعدادی از آنها را می توانید در این پست بخوانید!

بيل گيتس: رييس هيات مديره مايکروسافت 
من واقعا از خبر درگذشت استيو جابز متاسف شدم. من و مليندا با خانواده استيو، دوستان و تمام علاقمندانش همدردي مي کنيم.

من و استيو اولين بار حدود 30 سال پيش همديگر را ملاقات کرديم. ما در نيمي از طول زندگي مان همکار، رقيب و دوست بوديم. دنيا به ندرت افرادي را به خود ديده که به تاثير گذاري استيو جابز باشند. تاثيري که در نسل هاي آينده هم حس خواهد شد.

براي کساني که آنقدر خوش شانس بوده اند که با استيو جابز کار کنند اين يک افتخار بزرگ است. من همين الان دلم براي استيو تنگ شده است.

 

باراک اوباما: رييس جمهور آمريکا 
من و ميشل از درگذشت استيو جابز متاسف شده ايم. او يکي از بزرگترين مخترعين آمريکا بود و آنقدر شجاع که متفاوت فکر کند.

با ساختن يکي از موفق ترين شرکت هاي روي کره زمين از گاراژ خانه اش و با شخصي کردن کامپيوترها و با آوردن اينترنت به جيب ما او انقلاب فناوري اطلاعات را در دسترس همه قرار داد و آن را لذت بخش کرد.

استيو جابز گفته بود طوري زندگي مي کند که انگار هر روز اش آخرين روز زندگي اش است. او واقعا اينگونه زندگي مي کرد. او زندگي ما را تغيير داد و تمام صنايع را تحت تاثير خودش قرار داد.

 

استيو بالمر: مديرعامل مايکروسافت 
من مي خوام تاسف عميق ام را از درگذشت استيوجابز بيان کنم. او يکي از موسسان صنعت ما و يک آينده نگر به معناي واقعي بود. قلب من به همراه خانواده اش، تمام کساني که در اپل کار مي کنند و هر کسي است که تحت تاثير کارهاي او قرار گرفته.

 

مارک زوکر برگ: مديرعامل فيسبوک 
متشکرم استيو از اينکه يک مربي و دوست خوب براي من بودي. متشکرم از اينکه نشان دادي چيزي که ساختي مي تواند دنيا را تغيير دهد. دلم برايت تنگ مي شود.

 

لري پيچ: مديرعامل گوگل 
من به خاطر اين خبر بسيار بسيار ناراحتم. استيو مرد بزرگي با دستاوردهاي فوق العاده و هوش عالي بود. او هميشه مي توانست در چند کلمه بگويد که شما به چه چيز بايد فکر کنيد قبل از اينکه بخواهيد به آن فکر کنيد.

تاکيد او بر روي user experience هميشه براي من الهام بخش بوده است. او انسان مهرباني بود و هميشه با اطلاعات و نصحيت هايش به من کمک ميکرد. حتي اخيرا و در زماني که حال خوبي نداشت.

 

سرگي برين: موسس دوم گوگل 
از نخستين روزهاي گوگل هر زمان که من و لري به دنبال الهام، نگاه به آينده و مديريت مي گشتيم نياز داشتيم که به سمت دفتر اپل نگاه کنيم.

تمايل استيو براي عالي بودن توسط هر کسي که با محصولات اپل کار کرده است، احساس مي شود. مانند همين مکبوکي که من دارم اين متن را با آن مي نويسم. من با چشمان خودم اين تمايل به کمال را از نزديک و در ملاقات هايي که داشتم ديده ام.

 

روبرت مرداک: مديرعامل News Corp 
امروز ما يکي از بزرگ ترين متفکران، مبدعان و کارآفرينان تمام تاريخ را از دست داديم. استيو جابز بزرگ ترين مديرعامل نسل خودش به شمار مي رود. من در حالي که عميقا از مرگ او متاسف هستم به تاثير بزرگ او بر نوع استفاده کاربران از رسانه ها فکر مي کنم.

 

ديک کوستولو: مديرعامل توييتر 
در هر دوره و به ندرت فردي پيدا مي شود که فقط مسير را به جلو نمي برد. بلکه يک استاندارد جديد براي اندازه گيري به وجود مي آورد.

 

اريک اشميت: رييس هيات مديره گوگل 
امروز روز ناراحت کننده اي براي همه ما است. استيو مجموعه اي از طراحي و تکنولوژي بود و ديگر مانند او را نخواهيم ديد. او با استعداد و شخصيت کاريزماتيک اش، سايرين را براي انجام غيرممکن ها الهام مي بخشيد. بدون شک او به عنوان بزرگترين مخترع تاريخ دنياي کامپيوتر در ذهن همه ما به يادگار خواهد ماند.

 

باب ايگر: مديرعامل ديزني 
استيو جابز يک دوست عالي و مشاور قابل اعتماد بود. ميراث وي تنها چند ابزار توليد شده يا يک شرکت نيست، بلکه ميليون ها نفري هستند که از او الهام گرفتند، زندگي هايي هستند که تغيير کردند و فرهنگي است که آفريده شد. استيو مردي از جنس اصل با ذهني خلاق و مبتکر بود. با وجود تمامي اختراعات او هيچ گاه لحظه اي آرام ننشست. با رفتن او دنيا يک مبتکر بي مانند، ديزني يکي از اعضاي خانواده اش و من يکي از بهترين دوستانم را از دست داديم.

 

از وب سايت نارنجي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *